Hem Forum Film & TV Andras 'caster

Detta ämne innehåller 18 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Fredde 1 vecka, 2 dagar sedan.

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare

Jönsson
    Forumledare

Det kan vara så att kryssen försvann när Jens och Moe lade ner krysset. Det kostar nämligen STIM-pengar att hålla kryssen uppe. Men jag kan kolla med dem och återkomma!

Fredde
    Forumledare

Nå, det är inte första gången en cast försvinner innan jag hunnit lyssna på alla gamla avsnitt. Det är alltid frustrerande när det händer, men också fullt förståeligt. Jag antar att det är något man får leva med om man är intresserad av digital nedladdningsbar media.

Jönsson
    Forumledare

Ja, det är klurigt. Hade det varit ett stort företag hade jag tyckt att de kunde ha materialet kvar uppe men som det är nu så kostar det bara Jens och Moe pengar för var dag det ligger uppe.

Fredde
    Forumledare

Jag måste säga att jag väldigt glad över att Avbockat pratar om Jönssonligan, för det finns förvånansvärt lite modern diskussion och analys av den filmserien som jag lyckats hitta. Om ni någonsin pratar om Jönssonligan och den Svarta Diamanten ställer jag gärna upp som gästpratare!

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.