Hem Forum Läsbart Batman

Detta ämne innehåller 59 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Jönsson 4 veckor sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 60 totalt)
  • Författare

Fredde
    Forumledare

Jag tycker Batman är cool. Tycker ni det?

Ande
    Forumledare

Batman är bättre än Stålmannen tycker jag!

Jönsson
    Forumledare

Jo, men Sandman är bättre än Batman.

Fredde
    Forumledare

Jönsson
    Forumledare

Idag är det international Batman day.

Fredde
    Forumledare

Jag gillade Batman Day innan den blev så kommersialiserad. Det känns som vi glömmer bort vad dagen verkligen handlar om, Batmans budskap till mänskligheten: Brottslingar är vidskepliga och fega.

Fredde
    Forumledare

För är det något vi vet om Batman, så är det att han gillar pistoler.

Jönsson
    Forumledare

The good old days

Fredde
    Forumledare

Skönt att jag inte behöver gå och se Batman V Superman eftersom trailern berättade hela filmens handling.

Jönsson
    Forumledare

Och så passade de på att klämma in Doomsday också. Hela trailern (som såg rätt cool ut) liksom stank av ”Titta på oss. Titta inte på Star Wars och Marvel. Titta på ooooooooss!”

Fredde
    Forumledare

Jag har hört spekulationer om att det kanske inte är Doomsday, utan Bizarro. Eller någon sorts Bizarro-Doomsday-blandning.

Jönsson
    Forumledare

Jag hoppas att de sköter det. Och att de ger Wonder Woman den värdighet hon förtjänar.

Fredde
    Forumledare

Telltale Games ska göra ett Batman-spel. Hittills finns bara en förvisso cool, men intetsägande trailer. Jag gissar att det likt andra Telltale-spel kommer vara episodiskt, och kanske kommer det vara mindre fokuserat på action och mer på story. Det hade varit intressant med ett Batman-spel som handlar mer om detektivarbetet än skurk-bankandet. Men det är bara spekulationer från min sida.

Fredde
    Forumledare

Lite mer info om Telltales Batman-spel, men inga bilder ännu. Tydligen ska det fokusera en del på dynamiken mellan Bruce och Batman, så man spelar som Bruce om dagen, och vad han gör påverkar var Batman gör på natten. Det låter väldigt intressant, måste jag säga!

Fredde
    Forumledare

https://twitter.com/TheFootwearMan/status/707681395058077696

Det är Raffes ansiktsuttryck som gör det.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 60 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.