Hem Forum Läsbart Batman

Detta ämne innehåller 48 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Fredde 2 veckor sedan.

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 49 totalt)
  • Författare

Fredde
    Forumledare

Den här DC-tråden behöver lite queerande också!

Fredde
    Forumledare

Adam West har lämnat oss.

Det är fullt möjligt att diskutera vilken Batman-film som är den bästa. Men för mig är den frågan alltid underförstått ”Vilken Batman-film är bäst, förutom Batman 1966 förstås”.

Fredde
    Forumledare

Några rutor från en (brittisk) Transformers-serie. Visst verkar poserna bekanta?

Det hjälper att Ultra Magnus hjälm har spetsiga uppstickande taggar.

Fredde
    Forumledare

Efter att Acke mött både Punisher och Predator känns den kommande crossovern med 60-tals-Batman inte speciellt chockerande. Men kul!

Jönsson
    Forumledare

Skönt att de ritade in Romeros mustasch. Det hade känts fel annars.

Fredde
    Forumledare

Den stora snackisen just nu kring DC-serier är att det första numret av serien Batman: Damned har den första officiella bilden av Batmans snopp. Den skymtar förbi i flera rutor, faktiskt. Snoppen syns dock bara i de fysiska exemplaren av tidningen, i den digitala utgåvan är rutorna redigerade så att den hamnar i skuggorna.

Sidan Bleeding Cool har de relevanta rutorna, om ni nu skulle vara nyfikna.

Jag är nyfiken på hur serien kommer att fortsätta. Kommer vi måhända få se Jokerns boner?!

Jönsson
    Forumledare

Jag gissar att snopp-upplagan som hann släppas nu kommer att stiga i värde ganska snabbt. Jag känner mig märkligt sugen att läsa Batman: Damned och ännu märkligare känner jag att jag inte vill läsa den censurerade versionen.

• Det här svaret redigerades 2 år sedan av  Jönsson.

Fredde
    Forumledare

Skojig crossover-fanart!

Fredde
    Forumledare

Jönsson
    Forumledare

Hey now…

Fredde
    Forumledare

Ben Afflecks Batman fick smeknamnet ”Batfleck”. Jag hoppas att nu när Robert Pattinson ska ta sig an rollen så kommer den kallas ”Pattman”.

Jönsson
    Forumledare

Jag skäms lite för hur mycket jag skrattade åt det där.

Podden The Weekly Planet försöker att lansera namnet Robat Battinbat. Det går sådär.

Fredde
    Forumledare

Jag fick en idé som jag inte tycker är värd ett blogginlägg, men åtminstone ett foruminlägg. Så här är min topplista över de sexigaste skådisarna som märkligt nog spelat Jokern:

5. Joaquin Phoenix var ganska snygg som ung, även om han kanske inte har den där Hollywood-snyggheten nu för tiden.

4. Jared Leto är nog i samman kategori, snygg som ung, men börjar i mina ögon se lite creepy ut nuförtiden.

3. Det är kanske lite fusk eftersom Mark Hamill ”bara” är Jokerns röst, men det är ändå fascinerande att höra den rösten komma från denna stilige herre.

2. En av de största bedrifterna med The Dark Knight var att de lyckades få en snygging som Heath Ledger att se ut som ett obehagligt monster. Och på tal om det…

1. Jag har full förståelse för varför Cesar Romero inte ville raka sin mustasch. Jag tror hans enda konkurrent när det gäller sexiga mustascher är Billy Dee Williams.

Ande
    Forumledare

Stiliga herrar, men du glömde Mike Matei:

Jönsson
    Forumledare

Kan vi inte bara allihop försöka glömma Mike Matei?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 49 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.