Hem Forum Läsbart Comiquiz 21:e november 2015

Detta ämne innehåller 17 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Jönsson 4 år, 1 månad sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)
  • Författare

Ande
    Forumledare

Inte långt kvar till årets tävling! Vilka kommer vara med att tävla?

Jönsson
    Forumledare

Tersmeden låter hälsa att han är bortlovad på kvällen. Kan vi be om en tidig tid? Vi behöver honom.

Fredde
    Forumledare

Duger inte en Fredrik lika bra som en annan? Jag tänker definitivt vara på plats!

Ande
    Forumledare

Härligt!

Jönsson
    Forumledare

Nu vet jag varför Tersmeden är upptagen på kvällen den 21. Det är nämligen av samma anledning som JAG kommer att vara upptagen på kvällen den 21. Således föreslår jag att vi ber om att få en tidig tid eller att få göra quiz:et dagen innan, som vi gjort förut. Vad tror ni om det?

Jönsson
    Forumledare

Årets Quiz äger rum den 10/12. Läs nu massor av serier så blir det bra!

Fredde
    Forumledare

Jag kommer inte kunna delta i person detta år, men det går väl att vara med på distans?

Ande
    Forumledare

Ja det går fint. Har tid och frågor kommit ännu Jönsson?

Jönsson
    Forumledare

Varken frågor eller tid har kommit. Jag slängde iväg ett mail för en stund sedan och frågade hur det låg till.

Jönsson
    Forumledare

Frågorna skall komma digitalt. Exakt när vet vi inte. De lovade senast idag, men så har det än så länge inte blivit. Däremot har vi fått vår starttid; 14.30 (GMT+1) vilket jag tolkar som 15.30. Vad tror ni?

Citat från FB:
    COMIQUIZ 2016 – SATURDAY 10.12.2016
    The question can be fetched earlier from Google Docs to be printed beforehand.
    Each team has 150 minutes to fill the answering table. The hourglass starts to empty the minute your team is supposed to start (see the table).
    You can start answering whenever you want. After your 150 minutes you will lose one point / minute and after 15 minutes you’ll lose 10 points/minute.
    DON’T FORGET TO WRITE YOUR TEAM’S NAME IN THE GOOGLE FORM.
    Good Luck and Notary Sojac!
    Times for starting to answer – times are GMT (Sweden, Norway, Denmark + 1 h , Finland + 2h) – and if you wish to change time, please tell us.
    14.00 RAPTUS
    ÅRHUS
    TEAM HAVRESON (Finland)
    14.30 D.A.L.L.A.S.
    NAFSK
    GÖTEBORG SeF
    15.00 Tursake
    Stockolmslaget
    Team Kuolio

Fredde
    Forumledare

Jag tolkar det också som 15.30, men det vore kanske säkrast att be dem om ett förtydligande?

Jönsson
    Forumledare

Jag har gjort det. Tyvärr är de rätt dåliga på info. Och vi är inte det enda laget som har undringar.

Jönsson
    Forumledare

Jag har gjort det. Tyvärr är de rätt dåliga på info. Och vi är inte det enda laget som har undringar.

Jönsson
    Forumledare

Enligt FB får vi frågeformuläret imorgon. Jag skall försöka printa det den här gången.
    Vi fyller i allt direkt i doc:set, men det kan vara gött att ha papper också.

Jönsson
    Forumledare

Länk till formulär att fylla i nedan. I formuläret hittar vi även frågorna. Vi börjar klockan 15.30 och har sedan 150 minuter på oss att fylla i det.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1syknqcBYUlR0eI_1Y3pJm0CbtCZRa44r-iAPlhKE7Qg/edit?usp=sharing

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 18 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.