Hem Forum Film & TV Kommande film

Detta ämne innehåller 107 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Fredde 1 månad, 1 vecka sedan.

Visar 3 inlägg - 106 till 108 (av 108 totalt)
  • Författare

Jönsson
    Forumledare

Jag håller helt och hållet med dig Fredde. Trailern gör det inte heller lättare för mig att förstå varför den här berättelsen skulle göra sig bättre i live action. Med det sagt sökte jag en roll i den här filmen och fick ingen, så för min del handlar det nog också lite om ”surt sa räven”.

Fredde
    Forumledare

Det är bara i planeringsstadiet än så länge, men jag är ändå nyfiken på uppföljaren till den kultiga science fiction-rullen Attack the Block, speciellt med tanke på att John Boyega är tillbaka i den. Det är intressant både eftersom han gjorde den ursprungliga filmen innan han var någon stor kändis, och eftersom han är mycket äldre än han var då, så hans karaktär har potentialen att vara annorlunda på intressanta sätt. Hur har livet utvecklat sig för en småkriminell grabb från förorten som blev tvungen att slåss mot läskiga utomjordingar? Det hade varit kul om Jodie Whittaker också dök upp igen, så att vi fick två nördkändisar som återvänder till filmen de gjorde innan de var kändisar.

Och givetvis hoppas jag också att de svenska textarna även denna gång översätter brittiskt förortsslang till Rinkebysvenska!

Fredde
    Forumledare

Visar 3 inlägg - 106 till 108 (av 108 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.