Hem Forum Övrigt Wrestling!

Detta ämne innehåller 11 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Fredde 2 månader, 1 vecka sedan.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare

Fredde
    Forumledare

Hur har vi kunnat gå såhär länge utan en tråd om den fantastiska sporten/teatern känd som ”Professional Wrestling”? Här är ett närmast apokalyptisk försnack från 80-talet, inför en match där den legendariske Hulk Hogan skulle brottas mot den lika legendariske André the Giant, med ett cameo av ingen mindre än Donald Trump:

Fredde
    Forumledare

Här är en wrestling-kuriositet: Ingen mindre än Leslie Nielsen medverkar i ett segment i ett wrestling-program, på jakt efter wrestlaren The Undertaker (som har försvunnit mystiskt samtidigt som en lurendrejare utger sig för att vara honom).

Här är en uppföljare i ett senare program.

Fredde
    Forumledare

Fredde
    Forumledare

Jönsson
    Forumledare

Okej. Det där var objektivt roligt.

Fredde
    Forumledare

Det är möjligt att det är tänkt att vara ett skämt. Det är lika möjligt att det är tänkt att tas på allvar. För sådan är wrestling.

Fredde
    Forumledare

Jönsson
    Forumledare

Jag har kass koll på wrestling. Jag fattar inte referensen.

Fredde
    Forumledare

Grejen är att wrestlaren i fråga ser ut som Kelsey Grammer. Så det är inte en wrestling-referens, utan en Frasier-referens.

Jönsson
    Forumledare

Hm. Jag kan typ se likheten nu när du säger det. Men jag hade inte hittat dit utan din hjälp.

Fredde
    Forumledare

Fredde
    Forumledare

Glad El Santo-dag, allesammans!

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.