Hem Forum Övrigt Reklam

Detta ämne innehåller 21 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Fredde 2 veckor, 5 dagar sedan.

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare

Fredde
    Forumledare

Båstads bibliotek gör reklam för en satsning på science fiction och fantasy med följande bild:

Jag gissar att tanken var att ha en bild med ett generiskt spännande UFO, men istället blev det lite mer specifikt ett skepp tillhörande Separatisterna i Star Wars-prequelfilmerna. Kan man hoppas att Nute Gunray kommer vara på plats i Båstad?

Jönsson
    Forumledare

Sno någon annans logga sådär.

null

Fredde
    Forumledare

Idag fick jag ett SMS från Jehovas Vittnen där de uppmanade mig att gå in på deras hemsida för att läsa om varför påsken firas. Roligt att se att de fått upp ögonen för modern teknik, utöver dörrknackandet. Om inget annat så är det ju lättare att ignorera.

Jönsson
    Forumledare

Jag är inte säker på att jag gillar tanken att Jehovas vittnen har mitt telefonnummer faktiskt.

Fredde
    Forumledare

Jag vill gärna tro att efter att Gud har försökt få kontakt med mig indirekt via diverse hantlangare genom åren (inklusive den glade herren som gav mig en Jack Chick-serie en gång) så försöker han nu vara mer direkt genom att skicka mig ett mess. Han måste vara sur att jag inte svarat.

”Nobody callin’ on the phone
    ’Cept for the Pope maybe in Rome”

Fredde
    Forumledare

Jag såg en reklam före ett Youtube-klipp för en ny TV-serie om Katarina den Stora. Jag hoppas den är lik Kate Beatons tolkning.

Fredde
    Forumledare

Jag såg en skylt vid en bensinmack där det stod ”Vi har låga priser, inte mycket annat”. Vilket jag inte tycker är den mest lockande slogan man kan ha.

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.