Hem Forum Film & TV Star Wars

Detta ämne innehåller 360 svar, har 3 deltagare, och uppdaterades senast av  Fredde 1 vecka, 5 dagar sedan.

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 361 totalt)
  • Författare

Jönsson
    Forumledare

Gänget i Bad Lip Reading har försett oss med en mycket härlig melodi baserad på Yodas förmodade rädsla för fiskmåsar.
    Håll till godo.

Fredde
    Forumledare

Jag tycker nog att Lukes delar var de mest intressanta, för det känns som att man kan sätta nästan vilka ord som helst till Yodas mupp-läppar. Men roligt var det!

Fredde
    Forumledare

En ganska bra summering av vad jag tänker när jag ser Rogue One-leksaker på hyllorna i leksaksaffären:

Jönsson
    Forumledare

Fredde
    Forumledare

En enkel, men spännande och ödesdiger titel. Passande i dessa ödesdigra tider.

Fredde
    Forumledare

Åh wow, jag visste inte att Laura Dern skulle vara med. Jag hoppas något fruktansvärt händer hennes karaktär, så att hon får chansen att göra sitt klassiska ansiktsuttryck av fasa och avsky.

Jönsson
    Forumledare

Woody Harrelson skall vara med i den kommande Han Solo-filmen (Hans solofilm?). Jag hoppas att det är i form utav en cameo där han är bartender i bakgrunden medan Han och Lando spelar Sabbacc.

null

Fredde
    Forumledare

Det är ett gott tecken, då jag tycker att Harrelson är en av de där skådisarna som gör att även en dålig film inte egentligen blir så dålig när han är med. Som Samuel L. Jackson.

Jönsson
    Forumledare

Jag älskar för övrigt Laura Dern. Jag hoppas att hon får en riktigt cool roll.

Jönsson
    Forumledare

Det verkar som att Keyan Farlander har blivit utesluten ur nya canon nu. Hans Y-wing och ’call sign’ verkar ha tagits över utav den Alderaanska piloten Evaan Verlaine istället.

Här syns hon tillsammans med Leia.

null

• Det här svaret redigerades 3 år, 6 månader sedan av  Jönsson.

Fredde
    Forumledare

Det utesluter inte nödvändigtvis att han fortfarande är en B-Wing-pilot som syns i bakgrunden i någon sekund i Return of the Jedi. Det kommer han vara i mitt hjärta iallafall.

Jönsson
    Forumledare

Tydligen har de börjat att mer eller mindre diskret klämma in lite klassiska karaktärer här och var, så det är kanske inte omöjligt att Keyan åtminstone blir omnämnd.

• Det här svaret redigerades 3 år, 6 månader sedan av  Jönsson.

Fredde
    Forumledare

TIE Defenders ska tydligen ha dykt upp i ett Rebels-avsnitt iallafall, så det tyder ju på att skaparna åtminstone är medvetna om de gamla rymdsimulator-spelen. Jag håller tummarna för både Keyan och Maarek Stele.

Fredde
    Forumledare

Ny headcanon: Piloter i Star Wars-galaxen spelar en hologramversion av X-Wing Miniatures på lediga stunder. Sofistikerade sabacc-spelare som Lando tycker det är lite barnsligt, men han är smickrad över att vara en pilot i spelet.

Jönsson
    Forumledare

Disney har nu bekräftat att de inte kommer att ersätta Carrie Fischer med en animerad kopia i någon av de kommande filmerna. De kommer inte heller att klippa om The Last Jedi för att anpassa nästa film för hennes frånvaro. Många har tolkat det som att de kommer att ”re-casta” Leia i EP IX.

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 361 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.